Home: BoekingsService Vakantiehuizen
Telefonisch reserveren Telefonisch reserveren BoekingsService Vakantiewoningen
 


Vakantiehuisje Zoeken

Vakantiehuisje AfghanistanAfghanistan
Vakantiehuisje BelgiëBelgië
Vakantiehuisje BonaireBonaire
Vakantiehuisje CuracaoCuracao
Vakantiehuisje DenemarkenDenemarken
Vakantiehuisje DuitslandDuitsland
Vakantiehuisje FrankrijkFrankrijk
Vakantiehuisje GriekenlandGriekenland
Vakantiehuisje HongarijeHongarije
Vakantiehuisje IerlandIerland
Vakantiehuisje ItaliëItalië
Vakantiehuisje KroatiëKroatië
Vakantiehuisje LuxemburgLuxemburg
Vakantiehuisje NederlandNederland
Vakantiehuisje OostenrijkOostenrijk
Vakantiehuisje PolenPolen
Vakantiehuisje PortugalPortugal
Vakantiehuisje SloveniëSlovenië
Vakantiehuisje SlowakijeSlowakije
Vakantiehuisje SpanjeSpanje
Vakantiehuisje TsjechiëTsjechië
Vakantiehuisje TurkijeTurkije
Vakantiehuisje Verenigd KoninkrijkVerenigd Koninkrijk
Vakantiehuisje ZwedenZweden
Vakantiehuisje ZwitserlandZwitserland
Last-Minute

Vakantiehuisje ZwitserlandNieuwsbrief

Share |


Kwaliteit bij TopRelais

TopRelais is een gezamenlijk product van Boekingsservice en Eurorelais.

Kwaliteit loopt als rode draad door ons productaanbod en onze dienstverlening. Waarmaken wat u verwacht en zelfs nog meer; dat is wat TopRelais voor u kan betekenen! Uw input en onze constant kritische houding dragen bij aan deze continue focus op kwaliteit.

Drie zaken gelden hierbij als uitgangspunt:

Bescherming van de consument

  • Kwaliteitsgarantie

Als klant kunt u blind varen op onze huisbeschrijvingen. Onze partner Euro Relais garandeert dat de huisbeschrijvingen in de site conform de werkelijkheid zijn. Dit geldt ook voor onze fotopresentaties. Bij eventuele fouten en tekortkomingen wordt u als klant schadeloosgesteld.

  • Classificatiesysteem

Ieder huis wordt zorgvuldig geïnspecteerd en aan de hand van een objectief classificatieformulier ingedeeld in 1 tot 5 sterren; van eenvoudig tot luxe. Dit classificatiesysteem is gebaseerd op dat van de Nederlandse organisatie ANWB. (Algemene Nederlandse WielrijdersBond).

  • Continu klanttevredenheidsonderzoek

Bij terugkeer van vakantie wordt iedere klant per mail gevraagd naar zijn of haar ervaring over hun verblijf in het vakantiehuis.
Op de vraag: "Bent u tevreden over uw verblijf in het huis?" scoort Belvilla gemiddeld een 8,3 (goed) op een schaal van 10 bij meer dan 9000 deelnemers.

De resultaten van deze klanttevredenheidsenquête worden automatisch per vakantiehuis aan de eigenaar doorgespeeld. Indien een huis te laag scoort worden afspraken met de huiseigenaren gemaakt ten behoeve van verbeteringsmaatregelen.

  • Bescherming consumentenbelangen

Onze partner Belvilla is lid van Stichting Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, alsmede van de Europese organisatie EMOTA.
EMOTA staat voor European Mail Order and Distance Selling Trade Association of in het Frans Association Européenne de Vente Par Correspondance (AEVPC).

Beide stichtingen behartigen de belangen van de klant bij verkoop op afstand via telefoon of internet. Dit gebeurt conform de richtlijnen van de EU. Door haar lidmaatschap bij deze organisaties verplicht Belvilla zich tot het handelen conform de gedragregels van deze organisaties waaronder:

  • Vakantiehuiseigenaren continu kwaliteitsbewust houden

De kwaliteit van uw vakantieverblijf is uiteraard sterk afhankelijk van de kwaliteitsbewustzijn van zowel de vakantiehuiseigenaar als beheerder. Dit geldt zowel voor de kwaliteit van het huis, het onderhoud en de schoonmaak evenals voor de kwaliteit van het onthaal ter plaatse.

Iedere eigenaar verplicht zich contractueel jegens Belvilla om deze kwaliteit te garanderen. Om het kwaliteitsniveau te handhaven communiceert Euro Relais regelmatig met haar eigenaren over concrete aspecten van kwaliteit. Tevens voorziet Belvilla haar huiseigenaren van advies inzake aan te brengen verbeteringen. Bij kwaliteitsproblemen worden heldere afspraken gemaakt over vereiste verbeteringen.

Dienstverlening

Een 10 persoonssterk reserveringsteam staat 57 uur per week tot uw dienst, in uw eigen taal (Nederlands, Frans, Duits en Engels) hetzij voor telefonische reserveringen, hetzij voor informatieverschaffing over uw vakantiehuis, toeristische mogelijkheden van de regio e.d.

24 uur SOS-dienst tijdens het vakantieverblijf

Euro Relais is tijdens uw verblijf in uw vakantiehuis bij nood en problemen continu bereikbaar. Bent u de weg kwijt, is er een probleem aan het huis, heeft u medische assistentie nodig: Belvilla is u graag van dienst en zorgt voor een zorgeloos verblijf. Deze telefonische ondersteuning gebeurt vanzelfsprekend in uw eigen taal.



De vakantiehuisjes van Boekingsservice: van vakantiehuisje tot vakantiehuis. Boek nu meteen online. Boekingsservice: meer dan 13.000 luxueuze vakantiehuizen.

 Help: BoekingsService Vakantiehuis BoekingsService.nl in coöperation with Belvilla | Jan Hooglandstraat 23  | 8121 BV Olst The Netherlands Email: Vakantiehuis  
     
Select language: Dutch